bobenrais.reismee.nl

Hoi an tot Cat ba island

Reacties

Reacties

Sjors

Wauw!! Mooi zeg!!

Fonske.

Hoi Bob en Raissa, prachtige foto's hoor, heel wat anders dan de grotten van Valkenburg. Hoe gaat het ermee? Verloopt alles nog volgens de planning? Geniet ervan, nog een hele mooie en fijne reis toegewenst door ons.

Raissa

Klopt Fons en Sjors, echt prachtig!!
Alles verloopt volgens planning, we zijn bezig met het het reisverslag en het laden van meer foto's helaas is internet hier heeeeel traag... Het uploaden van de foto's is echt een ramp :).
Fons, ik heb jullie ge-appt + op FB een berichtje gestuurd... Heb je toevallig een nieuw nummer :)? Alles goed met jullie??
x

Siet

Prachtig! Xxx

Fonske

Hoi Bob & Raissa,
Ik heb nog steeds het zelfde tel.no. Heb je app en de foto ook ontvangen, maar dat zag ik zojuist pas na het lezen van jou bericht. Hier gaat alles zo z'n gangetje, zijn voor a.s. woensdag uitgenodigd om bij Bram en Kim te komen eten en hebben met Agnes afgesproken voor de 28ste bij Ad, om daar een beetje aan zijn verjaardag te doen. Zal hij denk ik wel leuk vinden. We houden jullie in ieder geval wel op de hoogte. Groetjes Fons & Irene

Fonske

Irene was in de woonkamer met jou appje bezig en drukte per ongeluk op het verkeerde knopje waardoor ze jullie telefoneerde, kreeg bijna een hartwip en riep haar reddende engel(mij) erbij om haar uit deze benarde positie te halen. En ook deze oefening was weer gelukt. Dus als je een melding van een onbeantwoord gesprek krijgt, komt dat van mijn telefoon. Groetjes Fons.

Raissa

Hahahaha ik was even douchen ;).
We appen je even! X

Fonske

Okè, we lezen het.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!