bobenrais.reismee.nl

And so.......the adventure begins !

Lieve vrienden en familie,

Ruim een jaar geleden is het idee ontstaan om samen 4 maanden te ontsnappen uit dit koude kikkerlandje..... Iets waar Rais vroeger al van droomde......en wat ik in het begin van onze relatie meteen heb verwezen naar het rijk der fabelen door al die beren die ik op de weg zag .......is het uiteindelijk gegroeid tot onze droom........Het begin..... van ons avontuur !

Als eerste starten we in Vietnam waar we al backpackend vanuit het zuiden (Ho Chi Mihnstad) naar het noorden trekken (Hanoi) om vervolgens via Laos het noorden van Thailand te bereiken om zo via het zuiden op 1 februari het eindstation in Azie te bereiken...... Kuala Lumpur.

Vanuit Kuala Lumpur vliegen we naar Sydney om vervolgens op 8 februari in de voetsporen te treden van onze voorvader......Abel Tasman...... "het land van de lange witte wolk" zoals de Maori's het noemen...... Nieuw-Zeeland !!

Maar nu is het dan bijna zo ver..... natuurlijk gaan wij iedereen enorm missen......familie.......vrienden...........onze lieve doggies..........maar voor 4 maanden gaan we onze droom achterna...........en willen jullie daarom graag via deze blog op de hoogte houden van ons avontuur !!

Liefs Rais & Bob

Reacties

Reacties

Sjorsie

Ik ga alles volgen vriendjes...om vervolgens na 4 mnd alles nogmaals live van jullie te horen!

angela

Heel stoer van jullie ook ik ga jullie op de voet volgen.
Dit is een geweldige ervaring en geniet ervan.
Liefs Angela

Nance

Nog een paar nachtjes en dan begint jullie avontuur. Ik ga alles volgen zo kan ik ook genieten van jullie droom. Wij gaan aan jullie denken. Geniet van de mooie ervaringen de komende 4 maanden.

Groetjes Nancy

Keetje

Heyz Lieve Bob en Raisje,

Wens jullie een hele mooie en goede reis toe. Geniet van alles wat jullie meemaken en dit neemt niemand jullie meer af zo gaaf dat jullie dit gaan doen een hele dikke kus en ik hou jullie avontuur in de gaten x Keetje

viv

Lieve bob en raiza

Wij wensen jullie een super 4 maanden. Geniet van alles wat jullie mee maken en zien. We zullen jullie blog zeker volgen en af en toe een berichtje achter laten. Ik zal jullie missen als collega's .
Tot over 4 maanden.

Veel liefs Peer en Viv

Roos

Hey Rais, en ook Bob,

Wij gaan ook meelezen... Geniet er van!

Groetjes,
Roos & Ivo

dianne

Leef jullie droom! En ik volg jullie heel graag via deze blog. Liefs

Iris

Tof! Ben benieuwd naar alle verhalen. Super veel plezier en ik verwacht wel een keer met je te Skypen of facetimen Rais!????

Veer

Spannend....ineens is het dan zover. Wat een avontuur. Het mooie van reizen is, dat men de verbeelding naar de werkelijkheid regelt, en de dingen ziet zoals ze zijn in plaats van te denken hoe ze kunnen zijn. Ontzettend gaaf dat jullie deze stap nemen...Fijn deze blog....verliezen we jullie niet helemaal uit het oog! xxx

robert van der wolf

hee bob en raissa, ik wens jullie een fijne vakantie toe , geniet ervan.

Henk

Veilige reis en geniet van dag tot dag. Lees jullie reisverhalen wel.

Harald

Raissa en Bob. Ik wens jullie een heel mooi avontuurlijk avontuur. Geniet ervan!! En ook ik ga natuurlijk jullie blog volgen.

Liesbeth Franse

Geniet van deze, once in a lifetime, superleuke reis, voor je t weet zit je weer in dit koude kikkerlandje maak er samen iets moois van, njoy

Lizet Kok

Hey Bob en Raissa, leuk om jullie zo te volgen in jullie avontuur de komende 4 maanden. Heel veel plezier en geniet er van! Groetjes Jos en Lizet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!