bobenrais.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

raissa

Reacties

Reacties

Angela en Richard

Selamat Jalan, doe voorzichtig en geniet van de mooie momenten, we zijn erg benieuwd en kijken uit naar jullie verslagen en foto's
Veel liefs van ons

Bregje

He he eindelijk is het einde voor jullie in zicht. Helaas hebben we niet meer af kunnen spreken maar dat doen we dan gewoon na jullie reis zodat jullie ons alle ervaringen kunnen vertellen. Heel veel plezier en geniet ervan.

Anuska

Lieve Raissa en Bob
Geniet van jullie avontuur en van elkaar.

Groetjes Anuska en Jeroen

Svanhilde

Hoi Raissa! Ik ben het zusje van Lonneke en wil jullie via deze weg een mooie reis toewensen. Mocht je tijd hebben, ik heb een facebookberichtje aan je geschreven, ws zit die in je postvak Overige.
Hartelijke groet, veel plezier en take care,
Svanhilde

connie

Raissa en Bob,
geniet van jullie uitdaging, zullen mooie verhalen worden voor later, heel veel groetjes
connie

J.Simons

Wat genieten jullie van de reis, en een grote ervaring.
Ik wens jullie beide veel genot.
Dikke kus xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!