bobenrais.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

raissa

Angela en Richard

Selamat Jalan, doe voorzichtig en geniet van de mooie momenten, we zijn erg benieuwd en kijken uit naar jullie verslagen en foto's
Veel liefs van ons

Bregje

He he eindelijk is het einde voor jullie in zicht. Helaas hebben we niet meer af kunnen spreken maar dat doen we dan gewoon na jullie reis zodat jullie ons alle ervaringen kunnen vertellen. Heel veel plezier en geniet ervan.

Anuska

Lieve Raissa en Bob
Geniet van jullie avontuur en van elkaar.

Groetjes Anuska en Jeroen

Svanhilde

Hoi Raissa! Ik ben het zusje van Lonneke en wil jullie via deze weg een mooie reis toewensen. Mocht je tijd hebben, ik heb een facebookberichtje aan je geschreven, ws zit die in je postvak Overige.
Hartelijke groet, veel plezier en take care,
Svanhilde

connie

Raissa en Bob,
geniet van jullie uitdaging, zullen mooie verhalen worden voor later, heel veel groetjes
connie

J.Simons

Wat genieten jullie van de reis, en een grote ervaring.
Ik wens jullie beide veel genot.
Dikke kus xxx